Fallout Kumpanyası - Karanlık Yeniden



Fallout 4'ün açıklanması, Mad Max Fury Road (ne film ama. Ne kadar övülse az gelir diye düşünüyorum. Harikaydı), bir de üstüne Fallout Shelter oyunu derken üstüne Yakup'un dürtmesi falan ben iyice piştim.

Bir tane Kule için Fallout Kumpanya'sına başlıyoruz. Arada bir isteklilere oynatayım diyorum. Bu sefer Fallout olduğundan herkes gelsin, FRP oyunu oynuyoruz yerine sadece orta-üst Fallout bilgisi olanlar gelsin gibi bir duyuru yaptım.

Her şey yolunda görünüyor şimdilik. Eğer oyunlar sararsa birkaç GM daha dahil eder ve hikayeyi daha geniş oynayabiliriz diye bir sohbet bile geçti. Hikaye'nin en başı şöyle;

"Bulunduğunuz vault uzun süre önce kapılarını açmış. O günler hakkında konuşmak bile büyük bir tabu. Karanlık günler ismi verilen o sürede ne olduğu belli olmasa da sonuçları sizin hayatınızın parçası. Nüfusunuzun büyük bir kısmını o dönemde kaybettiğinizi biliyorsunuz ve sonuçta birkaç kahraman Vault vatandaşı tarafından kapının tekrar kapatılabildiği ve güvenliğe geri döndüğünüz tarihinizin çok dillenmese de önemli parçası.

Ancak yıllar sonra, Vault 46 çok zor günler yaşıyor. Bakımsızlıktan bozulan hydro-agricultural üniteleri içerideki 250 kişilik nüfus beslemek için çok yetersiz. Ayrıca Radroachlar yüzünden hayat kayıpları gitgide daha sıradan hale gelmekte. Ne kadar istenmese de, silah ve yiyecek bulmak için tek yol gene kapıların arkası. "

Dün de oturdum yukarıdaki haritayı hazırladım. Çok da eğlendim. Fallout oyunları zordur, öyle herkese de gelmez hani. Bakalım nereye gidecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder