Üç Pathfinder Oyunu

Hani gerçekten üç oyunu beraber götürmeyi hiç becermedim şimdiye kadar. Hiçbir şey değilse tırt bünye nedeniyle iş, güç ile beraber gitmiyor. Çok yoruluyorum falan. Ancak gene kendimi aynı durumda buldum gibi. Hem de tümünde kendim oyun yazacağım. Bakalım ne kadar gidecek. 

Hemen hemen tüm sosyal hayatımı FRP oynayarak ne kadar geçirebilirim bilmiyorum ya, göreceğiz sanırım. Belki yaz gelene kadar.

Kemal, Barış, Alkan ve Yaşar'a oynattığım oyunda 21. oyuna geldik. Diğer ikisinde yeni başlıyacağız. Hemen hepsini farklı bölgelerde geçen hikayelerden oynatayım istedim. Kemallerle oyun Last Wall'da geçiyor.

Aylin, Siğnem, Efe, Büçkün ve Yakup ile de Taldor'da oynayacağız. Yakup'a oyun oynatmayalı bayağı olmuştu. Yakup gibi ciddi tecrübeli GM'lere oyun oynatmak hep zor oluyor. Hani bir sürü oyun oynamış ve biliyor ama, karakteri umursamayacak kadar da tecrübesi hala yok. O yüzden iyice dürtecek beni diye düşünüyorum. Umarım çok yorulmam. Bakalım.

Son grup favorim. Mehmet, Nektar ve Efe ile oynayacağız. Yaş ortalaması 18 civarında üç kişi. Hani ilk düzenli oyunları olacak. Çok seviyorum yeni oyuncularla zaman geçirmeyi, garip bir şekilde Elf oynasak durumuna geldik. Pathfinder'daki en büyük elf krallığı olan Kyonin'in uygun olacağını düşündüm. Hep risk tabi yeni oyuncularla böyle işler yapmak. Diğer taraftan çok yeniler desem de beraber LK sayesinde belki 6-7 oyun oynadık. Gene de bakalım işler nasıl gidecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder