12.06.2015 X-Wing Turnuvası


Birkaç defa organize etmiş olsam da hiç X-Wing turnuvasına katılamamıştım. Yaz demeden Efe sağolsun bir tane 100 puanlık turnuva organize etti, ve bir sürü şaşkınlığımla beraber turnuvayı kazandım. Sürekli aynı liste ile maç yapıyordum, hani modelsizlik kadar biraz tutuculuğumun da etkisi var sanırım. Ama cidden Siğnem'e karşı yaptığım ilk maç hariç 4 gemimden sadece bir tanesi kaybederek maçları tamamladım.

Tabi X-Wing taktik oyunu falan olsa da, her oyunda olduğu gibi birkaç kritik zar iyi oyun döndürüyor. Özellikle Wedge ile ne gemi patlattım belli değil. Resimdeki görüntüden sonra Wedge 7 roundda tek başına 5 Tie Fighter yok etti. Öyle diyeyim anlayın. :)

Neyse kazandım ve ödül olarak hemen 2 tane Headhunter aldım. Heyecanlandım da bayağı hani. Turnuva listesini de yazayım;

- X-Wing (Wedge Antilles), Droid: R2-D2, Swarm Tactics
- X-Wing Rookie Pilot
- X-Wing Rookie Pilot
- Y-Wing Gold Squadrom Pilot, Ion Cannon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder